Το παιχνίδι έχει διαφοροποιηθεί με το πέρασμα των χρόνων. Έχει μετατραπεί σε μία από τις πιο κερδοφόρες αγορές. Όποιος δεν κατανοεί πως ο (πρωτ)αθλητισμός είναι business και οι ομάδες επιχειρήσεις, τότε επιλέγει συνειδητά να ζει σε κάποιο «συννεφάκι». Με τα ρομαντικά – αλλού περισσότερα και αλλού λιγότερα – στοιχεία αλλά ψήγματα πλέον τη σήμερον ημέρα.

Ένα από τα μεγαλύτερα μεγέθη του χώρου με αντοχή και διαχρονικότητα, αποτελεί δίχως αμφιβολία η Ρεάλ Μαδρίτης. Το μεγαλύτερο ίσως brand παγκοσμίως, με υποστηρικτές σε κάθε μήκος και πλάτος της γης.

Κάθε μεγάλη οντότητα βέβαια (πρέπει να) έχει και το σπίτι της. Και αυτό βρίσκεται σχεδόν στο κέντρο της ισπανικής πρωτεύσας. Στη Μαδρίτη στέκει το «παλάτι» της «Βασίλισσας» της Ευρώπης το οποίο ανέκαθεν αποτελούσε πόλος έλξης των απανταχού φαν της. Ιδίως μετά την ανακαίνισή του βέβαια, έχει μετατραπεί σε χρυσορυχείο για τους «μερένγκες» που κόβουν χρήματα με τη σέσουλα εκεί.

Το πρόσφατο 2019, η Ρεάλ Μαδρίτης αποφάσισε να επενδύσει στο Σαντιάγκο Μπερναμπέου, το πρώτο στάδιο στην Ευρώπη που φιλοξένησε τελικό Euro και Μουντιάλ, ένα ποσό της τάξεως του 1,5 δισεκατομμυρίου λιρών για το makeover του.

Οι μεγάλες εργασίες ανακαίνισης οδήγησαν στην προσθήκη μιας αναδιπλούμενης στέγης στην αρένα, ενώ η γύρω περιοχή ενισχύθηκε με τη δημιουργία ενός εμπορικού κέντρου και ενός ξενοδοχείου.

Τι κι αν δεν αποτελεί εξωτερικά την απόλυτη αποθέωση της αρχιτεκτονικής, την επιτομή της καλαισθησίας, αν και το γούστα είναι υποκειμενική έννοια, το Σαντιάγκο Μπερναμπέου που στέκει από το 1947 και χωρά 78 χιλιάδες κόσμου, κάνει διαρκώς πλούσια τη Ρεάλ Μαδρίτης.

Σύμφωνα με τη Marca, ούτε λίγο ούτε πολύ η Ρεάλ Μαδρίτης βγάζει περίου 1 εκατομμύριο λίρες την ημέρα. To testing, γύρω στα 354 εκατομμύρια λίρες τον χρόνο. Απίστευτο το νούμερο, αστρονομικό για τη Ρεάλ που βγάζει χρήματα και εκτός ποδοσφαίρου.