Πολλές εταιρίες, ώστε να βγάλουν περισσότερα χρήματα, στρέφουν τα βλέμματά τους στην τεχνολογία και τον αθλητισμό.  

Η γνωστή «αλυσίδα» φαγητού, Burger King, είχε κάνει μία κίνηση-ματ, σχετικά με τη διαφήμισή της.  

Το παιχνίδι EA FC (το παλιό FIFA), είναι ένα απ’ τα πιο δημοφιλή στην αγορά, καθώς κάθε χρόνο εκατομμύρια χρήστες διαλέγουν να το αγοράσουν.  

Tο Burger King το 2020 έκανε πρόταση σε μία ομάδα της League Τwo, ώστε να είναι ο χορηγός της. Μπορεί η Στίβενεϊτζ να μην είναι ένα κλαμπ γνωστό στο ευρύ κοινό. Ωστόσο, στο FIFA 2020 υπήρχε λόγος για να τη χρησιμοποιήσεις.  

Το Burger King αποφάσισε να βάλει ένα challenge, σε όσους παίζουν το βιντεοπαιχνίδι. Συγκεκριμένα, όσα περισσότερα γκολ σκόραρες, έχοντας τη Στίβενεϊτζ στο career, τόσο περισσότερο δωρεάν φαγητό έπαιρνες.  

Παρ’ όλα αυτά, αυτή η πρόκληση είχε και ένα «κρυμμένο» σκοπό. Όσοι επέλεγαν να «χτίσουν» τη δικιά τους ομάδα στο παιχνίδι της EA, ήθελαν στο κλαμπ τους τους καλύτερους παίκτες.  

Φυσικά, μερικοί εξ αυτών είναι και οι Λιονέλ Μέσι και Ρονάλντο Μέσι. Επομένως, στο FIFA 2020 ήταν ένα πολύ συχνό φαινόμενο, ποδοσφαιριστές με μεγάλη καριέρα, να φορούν φανέλα της Στίβενεϊτζ, έχοντας χορηγό το Burger King!  

Μία επιχειρηματική ιδέα, που αν μη τι άλλο ήταν πρωτότυπη και σίγουρα θα «απέφερε» καρπούς!