Ο Ολυμπιακός δεν αλλάζει ούτε σελίδα, ούτε εποχή. Από την έναρξη της επιχειρηματικής του συνεργασίας όμως με την οικογένεια Τσάκου, αλλάζει status quo, προστθέτοντας έναν πολύ ισχυρό παίκτη στο τραπέζι.
Η Τετάρτη (9/7), άνηκε στους «ερυθρόλευκους» και το χορηγικό deal που σύναψαν με την εταιρία φυσικού μεταλλικού νερού, Arrena. Μία στρατηγικής φύσεως συμφωνία ανάμεσα σε δύο πολύ μεγάλα μεγέθη της ελληνικού γίγνεσθαι. Ο καθείς στον χώρο που δραστηριοποιείται.
Ο Ολυμπιακός ένωσε τις δυνάμεις του με την οικογένεια Τσάκου, με το βλέμμα στο μέλλον και την προοπτική που δημιουργείτο για περαιτέρω εμπλοκή στα του μπασκετικού Ολυμπιακού. Άλλωστε, ήταν κάτι που άφησαν ανοιχτό, ακόμα και να εννοηθεί, και οι δύο πλευρές. «Αυτή είναι μόνο η αρχή…»
Πέρα από το τραπέζι όμως, ο Ολυμπιακός έβαλε έβαλε την οικογένεια Τσάκου μέσω της εταιρίας Arrena και στη φανέλα του. Κεντρική θέση στο μπροστά μέρος, εξακολουθεί να λαμβάνει η Bwin, επίσημος χορηγός της ΚΑΕ Ολυμπιακός από το 2018. Οι δύο πλευρές μάλιστα, ανανέωσαν τη συνεργασία τους το 2023 μέχρι και τη σεζόν 2025-26 άρα τουλάχιστον για την επόμενη αγωνιστική περίοδο, το «Arrena» θα έχει δευτερεύουσα θέση.
Η επιθυμία του κ. Τσάκου ήταν βέβαια, η εταιρία που βρίσκεται στην κατοχή του και μέσω αυτής «μπήκε» στον Ολυμπιακό, να βρίσκεται στο μπροστά μέρος της φανέλας. Ως εκ τούτου και σε μία προσομοίωση που έγινε, αποκαλύφθηκε πως θα λαμβάνει κάποιο χόρο στην αριστερή πλευρά, στο… πέτο. Στο σημείο περίπου της καρδιάς.
Εκεί (ελαφρώς πιο πάνω), βρίσκονται και οι χορηγοί στις φανέλες των ομάδων του ΝΒΑ, όπως η Rakuten για τους Γουόριορς ή Robinhood για τους Heat.
Μένει να φανεί αν αυτό θα διαφοροποιηθεί από τη σεζόν 2026-27, όταν Ολυμπιακός και Arrena θα μπουν στον δεύτερο χρόνο της κοινής τους πορείας με αφαιτηρία το καλοκαίρι του 2025 ή αν και εφόσον, η bwin ή κάποια άλλη εταιρία θα βάλει… φαρδιά πλατιά το logo της στην «ερυθρόλευκη».