ΑΕΚ και ΠΑΟΚ αλληλοεξουδετερώθηκαν στην OPAP Arena. Έμειναν στο 1-1 (20/10), σε ένα ματς που είχε τα πάντα, εκτός από νικητή. Και στο φινάλε, έγιναν τόσα, που το αγωνιστικό σκέλος είναι σε δεύτερη μοίρα στα αθλητικά «πρωτοσέλιδα» της Δευτέρας (21/10).
Κάπως έτσι, έμεινε στην αφάνεια κι ένας παίκτης της ΑΕΚ, που ίσως έκανε την καλύτερή του εμφάνιση με τη φανέλα της.
Όχι μόνο ήταν ο βασικός κίνδυνος για την άμυνα του ΠΑΟΚ, έως και ο μοναδικός στο 2ο ημίχρονο, αλλά συνεχώς έδινε βοήθειες και στα μετόπισθεν. Γι’ αυτό, το SofaScore τον ανέδειξε ως τον MVP της αναμέτρησης, με βαθμολογία 7,9!
MVP στο ΑΕΚ – ΠΑΟΚ ήταν ο Κοϊτά!
Ο λόγος για τον Αμπουμπακαρί Κοϊτά. Ο εξτρέμ από τη Μαυριτανία ήταν εξαιρετικός. Πήρε πολλές προσπάθειες, πήγαινε συνεχώς στο ένας εναντίον ενός και το σημαντικότερο; Σχεδόν σε όλες βγήκε νικητής!
Συγκεκριμένα, οι 7 από τις 8 ντρίμπλες του ήταν επιτυχημένες. Μεγάλο ποσοστό επιτυχίας είχε και στις ολοκληρωμένες πάσες, έχοντας 23/25 επιτυχημένες. Περίπου, δηλαδή, στο 92%!
Η μία από αυτές τις πάσες, ήταν και εκείνη που ξεκίνησε το γκολ της ΑΕΚ. Έστω κι αν στο 1-1 από τον Πιερό, είναι… παράλογο -ποδοσφαιρικά- να του χρεώνεται ασίστ, καθώς είναι 99% δημιούργημα του σέντερ φορ από την Αϊτή.
Πάντως, ο Αμπουμπακαρί Κοϊτά δεν έμεινε μόνο στα αμυντικά του καθήκοντα. Έδωσε πάρα πολλές βοήθειες και στο αμυντικό κομμάτι.
Πίεσε, μάρκαρε και κέρδισε 10 από τις 14 μονομαχίες που έδωσε στο έδαφος! Σαφώς και βοηθάει στους συγκεκριμένους αριθμούς, η ελευθερία κινήσεων που δίνει ο Ματίας Αλμέιδα στους παίκτες του. Χαρακτηριστικό πως ο Κοϊτά έπαιξε μέχρι και εσωτερικός χαφ σε φάσεις ανάπτυξης. Μην ξεχνάμε, όμως, πως αγωνίζεται ως εξτρέμ!
Οι Τάισον και Λαμέλα, για παράδειγμα, είχαν μόλις δύο κερδισμένες μονομαχίες, ενώ ο Ζίβκοβιτς, που έδωσε «ομηρικές» μάχες με τον Πήλιο, πέντε.
Οι αριθμοί δεν λένε πάντα όλη την αλήθεια, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, «πλαισιώνουν» τέλεια την άποψη, πως ο Αμπουμπακαρί Κοϊτά έκανε φοβερό ματς, απέναντι στον ΠΑΟΚ. Ίσως το καλύτερό του, με τη φανέλα της ΑΕΚ. Έστω κι αν όσα έγιναν, κράτησαν το όνομά του μακριά από τα «φώτα» και τους κεντρικούς τίτλους.